Myślisz o zakupie
przyczepy?!

Pozostaw nam swój kontakt i sprawdź
nasz pakiet korzyści przy zakupie modeli
Wielton lub CARGO!

Jeśli rozważasz zakup przyczepy, to dobrze trafiłeś! Nasza firma oferuje modele Wielton i CARGO, które spełnią Twoje oczekiwania. W ramach naszego pakietu korzyści otrzymasz wiele dodatkowych udogodnień przy zakupie, dzięki którym będziesz mógł skorzystać z naszych produktów w jeszcze lepszych warunkach.

Aby dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty i pakietu korzyści, pozostaw nam swój kontakt, a nasi specjaliści skontaktują się z Tobą wkrótce. Z chęcią odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania i pomogą wybrać najlepszy model przyczepy dla Twoich potrzeb.

Nie czekaj dłużej i skorzystaj z naszej oferty już dziś!

Formularz Kontaktowy
Trzyosiowa przyczepa skorupowa CARGO S220T, o ładowności technicznej 22 tony! 
 
S220T ma 30 m3 pojemności, co przy ciężarze właściwym ziarna czyli 0,7-0,75 tony/m3, daje mniej więcej ok. 20 ton, przy czym dostosowana jest nawet do 22 ton zboża.
 
Na dyszlu ma zaczep kulowy lub oczkowy w zależności od zapotrzebowania, hydraulicznie otwieraną tylną klapę oraz trzyosiowe resorowane zawieszenie, w którym pierwsza i trzecia oś jest skrętna, dzięki czemu dokładnie odzwierciedlają one tor jazdy ciągnika

CARGO! Model P100D

10-tonowa platforma do bel słomy, którą można zagregować z drugą przyczepą. Takie rozwiązanie pozwala na przewiezienie o 30% bel więcej, niż jedną 14-tonową maszyną w wersji 3-osiowej.

Jest ona specjalnie skrócona w taki sposób, aby po połączeniu dwóch przyczep, mogły się one poruszać po drogach.

Posiada ona dwuobwodową pneumatykę hamulcową. To, co ją wyróżnia, to ogniowe cynkowanie całej stalowej konstrukcji i dodatkowo malowanie niektórych elementów w systemie dupleks, co podwójnie zabezpiecza ją przed korozją.

W przyczepie jest też wymienna podłoga. Po wielu latach eksploatacji może to być przydatne.

Przyczepa budowlana S180WB o ładowności technicznej 18 ton na zawieszeniu wahaczowym i bardzo mocnej ramie. Te dwa ostatnie to niezwykle istotne elementy ze względu na jej przeznaczenie – przewożenie bardzo dużego obciążenia w wyjątkowo trudnych, terenowych warunkach. 

Względem konkurencyjnych produktów – zastosowano w niej znacznie większą ilość i wytrzymałość stali włożonej w ramę podwozia i nadwozie. Dzięki temu znosi ona długie i bardzo duże obciążenie, doskonale radząc sobie z pracą na budowie.

Jak mówi Krzysztof Kinstler „taka przyczepa musi być wytrzymała – tu nie ma miękkiej gry”.

Miękkie jest w tym przypadku tylko jej wahaczowe zawieszenie o amplitudzie skoku wahacza rzędu 15 cm. Dla porównania – ugięcie w zawieszeniu resorowym wynosi ok. 5-6 cm. Różnica jest więc spora, a tego, jakie są jej efekty, wyjaśniać chyba nie trzeba…

Przyczepy objętościowe

Przyczepy rolnicze – PRS

Przyczepy do przewozu bel

Przyczepy skorupowe

Przyczepy tandem – PRC

Formularz kontaktowy